czwartek, 22 października 2015

Naleśniki z mięsem lub na słodko z twarogiem

Witajcie 
Dziś w sumie krótko i na temat o naleśnikach. Dlaczego krótko ? Bo naleśniki każdy zrobić umie a ja po prostu pokaże wam wersję taką bardziej dla osób aktywnych. Będą to naleśniki zarówno z mięsem jak i wersja na słodko z twarogiem i powidłami. Zapraszam





Składniki:
Wiadomo że każdy z nas chyba wie jak ciasto na naleśniki robi się.
Składniki pod ciasto to raczej indywidualna sprawa i proporcje więc nie będę się tu rozpisywał. No ale nie zapominajmy by było bardziej fit to lepiej użyć innej mąki niż pszenna my niestety takiej nie mieliśmy

Farsz:

Na słodko
- 200 g twarogu
-odrobina mleka
- powidła śliwkowe
- sos tiramisu
- z tyłu jeszcze kryje się budyniowy deser bakomy ale ja go nie używałem

Mięsny

500 g mięsa mielonego z szynki (Biedronkowe polecam bardzo smaczne i chude świetne w smaku)
- Ketchup
- Cebula
- Przyprawy wedle upodobań
- Czosnek w ząbkach

Przygotowanie:
Tutaj się chyba za bardzo rozpisywać nie będę wiadomo robimy ciasto


Smażymy naleśniki i w między czasie również mięso by wszystko było na ciepło bez podgrzewania



Po przygotowaniu naleśników nakładamy nasze składniki 

Na słodko 

Niestety gotowego naleśnika na słodko nie ma bo zniknęły zanim się obejrzałem 

Pozostaje mi życzyć wam smacznego i zachęcam was do sprawdzenia zwłaszcza naleśników z mięsem ! Pamiętajcie jednak że jeśli macie opcje użyć mąki żytniej, orkiszowej to będzie to jeszcze smaczniejsza alternatywa




8 komentarzy:

  1. jak apetycznie sie zrobiło
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wersję na słodko na prawdę dodatek twarogu zapycha poza tym świetna odskocznia od tradycyjnych naleśników z dżemem

      Usuń
  2. Fajny wpis ale nie chce żeby moje fotki były kopiowane prawa autorskie

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, smacznego! sama chętnie wpadłabym na te nalesniki do Ciebie gdyż po prostu Kocham!


    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/09/shein.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie wersje były pyszne ale serio te na słodko to zniknęły zanim się obejrzałem

      Usuń
  4. Drogi Cyprianie czy wiesz, że jedząc mięso przykładasz rękę do zabijania niewinnych zwierząt?
    Możemy odżywiać się produktami, które są bardziej wartościowe a i smaczniejsze niż mięso. Nie polecam tego blogowicza, zabija bezbronne zwierzątka, żeby mieć dużo mięśni. Cyprian zawiodłem się...

    OdpowiedzUsuń