poniedziałek, 14 grudnia 2015

Bananowe naleśniki

Witajcie 

Dziś krótko i na temat. Mianowicie mam dla was bananowe naleśniki. Naleśniki każdy zrobić umie, a ja  pokaże wam wersję, która idealnie nada się po treningu jako smaczny deser. Zapraszam





Składniki:
-3 banany
- 3 jaja
- łyżka stołowa mąki
- aromat waniliowy
- szczypta cynamonu
- cukier wanilinowy

Farsz:
- Serek wiejski 
- Syrop tiramisu 
- Powidła śliwkowe



Przygotowanie:
Wrzucamy obrane banany oraz jajka i blendujemy na jednolitą masę, dodając mąki aż do uzyskania odpowiedniej dla nas konsystencji 



Do zblendowanej masy wrzucamy nasze dodatki i smażymy z nich "placuszki" bądź naleśniki.

Gotowe naleśniki przyozdabiamy w preferowane przez nas dodatki i uważamy by nie zjeść za dużo :)

Mam nadzieję że będzie wam smakowało !




3 komentarze:

  1. Ale mi narobiłeś ochoty na powidło śliwkowe! po pracy zaraz polecę po nie do sklepu! omnoon!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/12/zimowe-inspiracje-z-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalbys rade podac makrosy tego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, nie zjadłabym aż takie porcji, ale Pakson, to Pakson, musi tworzyć masę :D
    Fajny przepis - bez mleka, ale pewnie wykonalne :) Zjadłabym z powidłami, albo z moją nutellą śliwkową domowej roboty :D

    OdpowiedzUsuń