środa, 23 grudnia 2015

EProtein WPC Bounty (Czekolada-Kokos) RECENZJA

Witajcie 

Dziś przygotowałem dla was moją recenzję odżywki białkowej firmy EProtein - którą możecie sprawdzić tutaj - WPC



Smak który dziś testowałem to Czekolada-kokos  czyli popularne Bounty




Czekolada Kokos - Bounty



Rozpuszczalność - Poniżej widać jak wygląda proch wsypany do mleka oraz zdjęcie tuż po rozpuszczeniu. Proporcje 30 g odżywki i 300 ml mleka 3,2 . Jak dla mnie rozpuszczalność znośna 6/10





Smak - Bardzo mi smakuje takie połączenie. Czekolada smakuje niezbyt intensywnie za to świetnie czuć kokos. W połączeniu smakuje bardzo dobrze i to nie tylko moja opinia 10/10

Zapach - Przyjemny zapach nie czuć chemii, a lekki zapach właśnie takie batona bounty co jest dużym plusem bo ja chemicznych zapachów nie lubie 8/10

Jakość - Jeśli widać skład na zdjęciu to ukazuje on bardzo dobrą ilość białka. Poza tym cena jest kusząca bo to 39,90 zł za 900 g produktu więc bardzo się opłaca.

Podsumowując firma mnie nie sponsoruje, a suplementy kupiłem za swoje zatem staram się o obiektywną opinię na ich temat. Jeśli coś faktycznie się opłaca i warto to kupić to wam będę to polecał

Już niebawem kolejne recenzję suplementów  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz