wtorek, 11 sierpnia 2015

Marchewkowe cudo

Witam 

Z racji na to że spodobał wam się mój przepis na lody bananowe dziś serwuje wam coś innego coś kolorowego a mianowicie wersje lodów Marchwiowy




Czego potrzebujemy:

300 g marchwi

200 g twarogu półtłustego
500 ml mleka 3,2%
Szklankę wody

Przygotowanie:

1.
Początkowo myjemy marchew i obierany z wierzchniej warstwy.





2. 
Ścieramy marchew na tartce, najlepiej na najdrobniejszych oczkach.






3. 
Startą marchew wrzucamy do miksera i wlewamy szklankę wody. Kolejno dolewamy mleka tak by cała nasza marchew się zanurzyła. Miksujemy na jednolitą masę




4. 
Do zmiksowanej marchwi z mlekiem dodajemy śmietanę 12% (Opcjonalnie jogurt grecki light) ja niestety miałem tylko śmietanę w domu. Dodajemy do mieszanki także kostkę twarogu i wszytko miksujemy





5Gotową miksturę wlewamy do kubków/kufi i wkładamy do zamrażalnika 



4 komentarze:

  1. Wlasciwie troche mnie zdziwily lody marchewkowe, ale z drugiej strony ostatnio zachywcalam sie ciastem marchewkowym (pychotka), wiec na lody chyba tez sie skusze. Dziekuje ze przepis i pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miał piekarnik to pewnie też bym się starał zrobić ciasto marchewkowe. Na prawdę wyszły całkiem smaczne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychotka :) ja robiłam i ciasto marchewkowe i placki marchewkowe oraz muffiny to lody będą jak znalazł dla męza bo ja na redukcji jestem, ale ona masę robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składniki jaby dać jogurt light jakiś nadadzą się także na redukcje bez problemu

      Usuń