poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Lody Wysokobiałkowe

Witajcie 

Po chwilowej przerwie związanej z przeprowadzką powracam że świetnym pomysłem na lody wysokobiałkowe na upale dni jak te, które mamy teraz !



Powyżej macie składniki jakie będą nam potrzebne a są to:

- 3 duże banany
- Jogurt Naturalny 330 ml
- Twaróg w tym wypadku półtłusty 300 g
- Mleko 3,2% - w zależności od pożądanej konsystencji (ja wlałem 500 ml

Przygotowanie:

1.
Na początku wrzucamy rozdrobione banany do miskera



 2. Dodajemy teraz nasz twaróg oraz trochę
mleka, aby wszytko udało się zmiksować na jednolita konsystencje



3. Po pierwszym miksowaniu dodajemy na koniec resztę mleka oraz nasz jogurt i wszystko razem ponownie mieszamy




4. Lody najlepiej podawać w kuflach ze względu na wygodę mrożenia niżej macie gotowy produkt mi wyszły dwa takie wielkie kufle



Jeśli ktoś byłbym zainteresowany to mogę podać przybliżone wartości odżywcze

Jak wam się podoba ! ?

14 komentarzy:

  1. Mam wszystkie składniki w domu :) Już się biorę za przygotowanie ;) Będzie pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się ładnie zamrozi to po wyciągnięciu z zamrażarki radzę chwile odczekać by się zrobiło bardziej zdatne do jedzenia bo szkoda by łamać łyżeczki na tym

      Mam nadzieje że będzie smakowało

      Usuń
  2. Mam wszystkie składniki w domu :) Już się biorę za przygotowanie ;) Będzie pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda cokolwiek smakowicie i najważniejsze, nieskomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę spróbować konsystencji przez zamrożeniem by ocenić czy jest wystarczająco słodkie. Opcjonalnie można dodać słodzik

      Usuń
  4. Pycha :) Chętnie poczytam o wartościować odżywczych. Sama obecnie jestem na redukcji więc banana zastąpiłabym innym owocem, ale mąż jest na diecie na masę, więc ucieszy się z tego przepisu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pozytywną opinie, proszę się nie martwić bo można ze smakiem zjeść je także po treningu

      Usuń
  5. Super przepis, koniecznie wypróbuję! :D independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. banan to bardzo wdzięczny owoc i w każdej postaci smakuje świetnie. A jak jest to jeszcze zdrowa wersja to już jest idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zrbić takie lody. Przyda mi się ten przepis, ponieważ przeszłam niedawno na wegetarianizm. Super!!!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/2015/10/melancholijnie-ciasto-z-emocji.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo a lody mi osobiście zawsze smakują nawet zimą to super sprawa !

      Usuń
  8. Pyszne i zdrowe czyli to co dobre! :)

    www.mopsiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Składniki odżywcze, można prosić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całość - 1252,4kcal 91,7białka 138,8węglowodanów 36,7 tłuszczy

      Wychodzą dwie takie duże szklany jak na foto

      Usuń