czwartek, 24 września 2015

FIT SNACK

FIT SNACK
DSC09364.JPG


Witajcie dziś przedstawię wam recenzję batonika FIT SNACK.


post-224258-0-61623200-1442905558_thumb.jpg

 

Zacznijmy od składu 
Składniki: orzechy arachidowe prażone 70%, oligofruktoza, płatki owsiane 10g, maltodekstryna, oleje roślinne (palmowy, olej z ziarna shea), hydrolizat białka drobiowego, 
Skład jako taki jest całkiem w porządku. Poza tym mamy 20 g białka na 100 g czyli 1 batonik to 6 g hydrolizatu za to plus

Jeden batonik ma 30 g i dostarcza nam: 153 kcal, 10,5 g Tłuszczy, 6 g zarówno węglowodanów jak i białka oraz 5,4 g błonnika

Jeśli chodzi o smak i konsystencje to baton jak każdy inny jest dobrze "ubity", lecz mnie osobiście nie smakuje.W sumie reszta nie tylko mi bo znajomi, którzy próbowali również mówią że nie jest za dobry i że nie czuć prawie papryki w nim a orzechy.

Pachnie według mnie okropnie bo typową psią karmą z resztą mój pies bardzo się z tego ucieszył. Też chętnie posmakował batonika.

Reasumując składowo batonik jest bardzo dobry na podbicie kalorii w diecie lecz mnie jak i moim znajomym nie bardzo smakował

Opinia nasza jest taka że lepiej smakowałbym, w wersji na słodko np z miodem tak że Activlab może pomyśleć nad wersją na słodko, która wtedy nada się również po treningu !
 

6 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, będę zaglądać :)
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko kiedy jadam takowe batoniki bo mi wlaśnie po prostu nie smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie jem takich batoników i robie sobie ciasteczka owsiane. Jednak brak przecinków boli w oczy, mimo to będę tu zaglądać ;)
    bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za spostrzegawczość poprawie się. Ja również zdecydowanie bardziej wolę ciastka owsiane. często dodaje do nich wiórek kokosowych

      Usuń
  4. Batonik z papryczką chilli ? Pierwszy raz takiego widze :)
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię podobne, mam przepis na blogu, a tego bym raczej nie zjadła. Skład tego batonika woła o pomstę :D

    OdpowiedzUsuń