wtorek, 4 sierpnia 2015

Test - Activlab Firestarter

post-176493-0-96408200-1424364216.png
Witajcie dziś zaprezentuje wam moja recenzje suplementu firmy Activlab.

Recenzja będzie dotyczyć produktu przedtreningowego o nazwie FIRESTARTER.

Produkt ma na celu pobudzenie i zachęcenie do treningu 

Zacznijmy od rozpuszczalności - jak zobaczycie sami na poniższych zdjęciach wystarczy po prostu wsypać zawartość saszetki do szejkera i dosłownie lekko wstrząsnąć by wszystko się rozpuściło. Stąd moja ocena to 10/10

Pobudzenie - w składzie mamy kilka pobudzaczy jak choćby kofeina. Na mnie osobiście jeśli mam zamułe mieszanka kofeiny i innych składników jak choćby ketony malinowe czy też beta alanina działa bardzo dobrze. Od razu chce się trenować poza tym po treningu nie ma zjazdów typowych dla mocnych pre a sam suplement działa bardzo dobrze stąd moja ocena to 8/10

Smak -  mamy tylko jeden wariant smakowy i są to prawdopodobnie owoce leśne ewentualnie coś podchodzącego pod porzeczkę. Dla mnie nie jest to zbyt smaczny produkt ale słyszałem nie raz że im gorzej przed treningówka smakuje tym lepiej działa. Moja ocena zaś to 4/10

Cena/Jakość -  według mnie produkt ten wychodzi bardzo korzystnie cenowo ponieważ za 20 porcji  w bardzo poręcznych saszetkach zapłacimy około 27 zł co biorąc pod uwagę skład oraz działanie jest bardzo ekonomicznym wyjściem stąd moja ocena to 10/10  


Poniżej macie jeszcze kilka zdjęć rozpuszczalności itd dodam że użyłem 250 ml wody




Jeśli podoba się wam taka forma testów i recenzji to dajcie znać !!

A wy jakiś suplementów używacie przed treningiem !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz