niedziela, 24 stycznia 2016

Iron Horse - Iron Mass Gainer opinia

Witajcie 

Dziś przedstawię wam krótką opinie na tematu suplementu firmy Iron Horse, a dokładnie IRON MASS - GAINER 




W próbkach otrzymałem smak - Wanilia oraz Czekolada
lecz dziś zajmiemy się Wanilią

Rozpuszczalność -  
Użyłem 400 ml mleka 3,2% na 2 próbki czyli po 200 ml, tak jak każe producent. Rozpuszczalność dobra lecz powstała bardzo dużo piany, która po jakimś czasie i tak zniknęła 6/10


Smak - Wanilia nigdy jakoś nie była przeze mnie lubiana i tutaj było podobnie. Po rozmieszaniu zrobiła się gęsta za słodka mikstura, która kompletnie nie trafiła w moje gusta za smak niestety 2/10

Skład - Poniżej tabela składu w 100 g produktu. Jak widać mamy 21 g białka i tylko 6 g cukrów - mimo to pytanie dlaczego odżywka po wymieszaniu jest aż tak słodka ? Mimo wszystko skład jest całkiem ok ze względu na niską zawartość cukrów i dość dużą zawartość białka jak na Gainera 8/10





Działanie - Po jednej próbce nie da się ocenić działania. Lecz myślę że Gainer jako produkt typowo służący do podbicia kaloryczności w okresie budowania masy, spełni swoją rolę

Cena - Szczerzę zawiodłem się na smaku, poza tym skład jest całkiem w porządku ale czy wart 200 zł za 7 kg ? To już pozostawiam do oceny wam 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz