środa, 26 sierpnia 2015

Omlet Murzynek

Witam

Dziś zaprezentuje wam jak zrobić omleta murzynka :)  Omlety na tyle specyficzne że ciasto smakuje jak popularny murzynek ale do rzeczy




Składniki na ciasto:




- 3 jaja "L"
- 20 g kakao rozpuszczalnego 
5 g kakao ciemnego
- cukier wanilinowy
- proszek do pieczenia
- mleko
Oczywiście jeszcze łyżka stołowa mąki której zapomnieliśmy umieścić na zdjęciu





Składniki na wierzch:


Krem Czekoladowy
Dżem niskosłodzony truskawkowy
Masło Orzechowe
Wiórki kokosowe

Sposób przygotowania


1.  Wbijamy jaja do blendera wraz z dodatkiem cukru wanilinoego i kakao. Miksujemy
2. Po wymiksowaniu dodajemy mąki, proszku do pieczenia i dolewamy mleka. Miksujemy


3. Wlewamy zawartość na patelkę skroploną olejem. Smażymy z dwóch stron 



4. Gotowy omlet zdobimy masłem orzechowym, dżemem, kremem czekoladowym oraz posypujemy wiórkami. 





25 komentarzy:

  1. Mmm... wygląda przepysznie!
    Jutro sprawdzę, czy oby moje przypuszczenia nie są omylne... :>

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne jest to by się omlet nie przypalił bo wtedy jest niezjadliwy :D

      Usuń
  2. Uwielbiam ciasta !! Może spróbuję ^^
    http://angelll-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej omlet ale poważnie smakuje jak murzynek tak że polecam !

      Usuń
  3. Wygląda smakowicie :) Musze spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie też dzięki aranżacji dodatków na omlecie. Zawsze można dodawać owoce ja np polecam z brzoskwinią z puszki i jagodami !

      Usuń
  4. Trochę wariacki pomysł. Takie pomysły pchają ludzkość do przodu i urozmaicają dietę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie bo nie o to tu chodzi by popadać w monotonie

      Usuń
  5. Na pewno smaczne, ale krem czekoladowy? :) Masło z orzechów własnej roboty z nerkowców i świeże truskawki zamiast dżemu i dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem po ręką i do smaku jak znalazł. Masło orzechowe z Ostrovit także bez dodatku soli i innych

      Usuń
  6. Smacznie wygląda :)
    Zapraszam do nas
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK
    Może wspólna obserwacja??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszła obserwacja. Dziękuje za pozytywną opinie

      Usuń
  7. Wygląda obłędnie :) Nigdy o czymś takim nie słyszałam, więc to tym bardziej plus! Co prawda, jadłam omlety na słodko, ale z takim murzynkiem spotykam się po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kakao, Cukier Wanilinowy oraz cynamon jak ktoś lubi potrafią zdziałać cuda jeśli chodzi o potrawy na słodko

      Usuń
  8. Wygląda pysznie, mam ochotę już teraz wypróbować ten przepis, ale niestety składników brak :(
    Co do posta, to postaraj się o to, by wyrazy nie powtarzały się zbyt często, bo to rzuca się w oczy ;) (omlet, omlet, omlet)
    Pozdrawiam :*

    http://new-place-new-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za sugestie na pewno z niej skorzystam

      Usuń
  9. Omlety to jedna z moich ulubionych potraw - i na słodko, i wytrawnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam też uwielbiam ale zdecydowanie bardziej wole te z serek i szynką lub takie na wzór pizzy

      Usuń
  10. mniam :) przypadkiem trafiłam z fb na Twojego bloga, ale już wiem, że sobie trochę tu pogrzebię w przepisach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zrobiłam coś takiego:
    https://www.facebook.com/ewelajna1987/photos/a.608923239249603.1073741828.602350996573494/652356134906313/?type=3&theater
    bez żadnego proszku do pieczenia...
    Tylko 2 jajka, łyżka mąki, łyżka kakao, łyżeczka ksylitolu, banan i śliwka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to proszek do pieczenia to zło że tak to zaznaczyłaś w komentarzu ?

      Bardzo fajnie to wygląda widziałem zdjęcie. Jak do tego wszystkiego się śliwka komponuje ?

      Usuń
    2. Jak dla mnie zło;) Używam tylko do pieczenia ciast, w których to naprawdę konieczne. Ale do omletu, który jest puszysty sam w sobie nie trzeba. Takie moje zdanie:)
      A śliwka super pasuje, tak samo banan. Spróbuj sobie następnym razem wetknąć jakieś owoce:)

      Usuń