środa, 14 października 2015

EProtien test suplementów


Witajcie !

Dziś druga odsłona testów suplementów firmy EProtein tym razem do sprawdzenia miałem

BCAA - Cytryna, Jabłko-Mięta


Kreatynę mono - Tropik i Cytryna 

Przedtreningówka - Tropik 



Na zdjęciu przestawione jest BCAA Cytrynowe / Przedtreningówka /  Kreatyna mono Cytryna

BCAA

Rozpuszczalność -  W obu smakach rozpuszczalność typowa dla BCAA tj.: pozostaje osad z leucyny 

Smak - Smak jabłko-mięta rewelacja orzeźwiający i bardzo smaczny nie czuć za bardzo gorzkiego posmaku leucyny 10/10

Cytryna już typowy smak dla BCAA troszkę bardziej intensywny i gorzki ze względu na leucynę ja nie przepadam za takimi za to znajomemu smakowało ogółem 8/10

Kreatyna


Rozpuszczalność -  Oba smaki rozpuściły się w szklance przyzwoicie mimo to został nie wielki osad na dnie co może być spowodowane zimną wodą mimo to 8/10

Smak - Tropik mega !! na prawdę podbił nie tylko moje serce ale i znajomego smak kwaskowaty bardzo intensywny dosłownie pycha 10/10

Cytryna za to mnie osobiście się przejada w suplementach  ale bardzo dobra 8/10

Przedtreningówka


Rozpuszczalność -  Rozpuszczalność bardzo dobra kilka machów łyżeczką i po wszystkim 10/10

Działanie - Tak na prawdę nie wiem nawet jaki był skład ale odczuwalne minimalnie lepsze pobudzenie i mrowienia mimo to porcja bodajże 7 g to zdecydowanie za mało 5/10 za potencjał

Smak - Tropik również super smakowo ale kreatyna lepsza poza tym za dużo wody i smak mało intensywny 7/10



Na dziś to tyle a ja zapraszam na mojego FACEBOOKA oraz na EProtein.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz